Ompelin hetki sitten kavereillemme pyynnöstä istuinsuojukset. Tarkoitus oli laittaa kuvat niistä vasta kun saan toimitettua ne perille että tilaaja ei näkisi niitä ennenkuin livenä. Näyttää kuitenkin siltä että toimitus saattaa siirtyä pitkälle syksyyn koska asumme eri puolilla rajaa. Kun kuvia niistä kovin pyydettiin enkä malttanut olla näyttämättä niin voin ne tännekin laittaa.
Onni oli tuttuun tapaansa minua auttamassa kuvaamisessa.
Kahdelle tuolille ommeltiin suojat joiden pituus on 250 cm. Toisella puolella on tilkkutyökurssilla opittu mukaeltu hirsimökki ja toisella crazy-tekniikalla toteutettu pinta.
Sohvan suojuksen pituus on 3 m. Toinen puoli on koottu neliöistä ja joukossa on muutama roosan värinen tähti. Toinen puoli on hirsimökkiä.
Tapetoinnissa apulaisena oleminen vie nyt ompeluaikaani mutta tilkkuviivainta sain käyttää siinäkin. Olipa kätevä leikata suora suiru:)
Bonnie Hunterin kevätompeluksen ensimmäinen osa piti tehdä uusiksi. Aiempaan versioon valitsemat värit olivat kivoja mutta eivät mielestäni sopineet annettuun malliin. Nyt ainakin värit erottuvat toisistaan;)
Sunnuntaina oli tosi kaunis aurikoinen sää. Lähdettiin taas lenkille kiertämään Märkiön järvi. Lopuksi paisettiin nuotiomakkaraa. Onnin mielestä kylmä makkarakin on tarpeeksi hyvää kun sitä vaan saisi reilummin. Ihan pieniä paloja vaan annetaan;)
Hyvää Pääsiäistä