Blokit ovat tässä vielä sikin sokin. Katselen niitä tarkemmin ja muutan järjestystä kun kaikki ovat valmiina. Tähän työhön olen käyttänyt siihen varta vasten ostettuja kankaita sekä laatikosta löytyneitä sopivia. Muutamasta kankaasta jäi pieniä paloja joista ei blokkia enää saanut tehtyä mutta olivat mielestäni aivan ihania niin tein niistä kehyskukkaroita. Oikeastaan mieli teki kovasti tehdäkin niitä näiden isompien projektien välissä:)
Sisälläkin on samoja kankaita joita on käytetty blokeissa.
Kukkaroihin käytin ohutta tukikangasta paitsi tähän yhteen laitoin ohutta vanua. Halusin nähdä miltä se näyttää noin epämääräisesti tikattuna. Ja kiva tuli siitäkin:)
Hurahdin mainoksen orjaksi ja tyttären yllyttämänä tilasin kokeeksi Ruokaboksin. Eikä kaduta yhtään!! Oli hyvä kokemus!! Ei tarvinnut viikkoon miettiä mitä ruokaa tekisi ja pääsi maistelemaan hyvillä resepteillä valmistuneita helppo- ja nopeatekoisia ruokia.
![]() |
| Lohi-kasvispannu |
![]() |
| Munakoisopastavuoka |
![]() |
| Maalaissalaatti |
![]() |
| Enchilladat ja melonisalaatti |
Luulenpa että meillä syödään tänä vuonna hyviä perunoita, Onni pitää siitä huolen, näemmä:)
Unohdin kertoa että jos innostut Ruokaboksista niin laita minulle viestiä s-postiin. Saat koodin jolla saa 20€ alennuksen ensimmäisestä tilauksesta.


























